Paskelbta  Rgp 10, 2017

VERSLUMO UGDYMUI

Pasaulinis šurmulys : įskelkite kibirkštį, kuri milijonus žmonių priverstų skleisti jūsų idėjas ir perpasakoti jūsų istorijas / [David Meerman Scott ; iš anglų kalbos vertė Kęstutis Mickus]. – Vilnius : Verslo žinios, 2009 ([Vilnius] : Logotipas). – 194, [9] p. ; 21 cm. – Orig. antr.: World wide rave. – Aut. nurodytas virš.. – Prekių ženklų, įmonių ir asmenų r-klė: p. 187-191. – Tiražas 1000 egz.. – ISBN 978-609-421-004-4

NK pasaulinis-urmulys

 

Kaip YouTube ir Facebook sukūrė tokią milžinišką auditoriją?
Kaip padaryti, kad interneto lankytojai noriai jungtųsi prie jūsų tinklapio internete?
Kaip paruošti medžiagą, kurią žmonės nori skaityti ir kuria trokšta pasidalintis su savo draugais?

Įskelkite kibirkštį, kuri milijonus žmonių priverstų skleisti jūsų idėjas ir perpasakoti jūsų istorijas.

Pasaulinis šurmulys – kai už jus kiti pasakoja ir skleidžia jūsų istoriją – yra vienas iš įdomiausių ir veiksmingiausių būdų pasiekti savo auditoriją.
Pasaulinis šurmulys reiškia, kad žmonės visame pasaulyje kalba apie jus, jūsų kompaniją ir jūsų produktus. Ar gyvenate San Franciske, Dubajuje ar Reikjavike, pasaulio interneto bendruomenės nariai noriai jungiasi prie jūsų pateikiamos medžiagos internete. Tai reiškia, kad šurmulys internete masina pirkėjus prie jūsų virtualių namų slenksčio, o daugybė aistruolių lankosi jūsų svetainėje ir interneto dienoraščiuose todėl, kad jie tikrai nori ten būti.

Pajungdamas socialinės žiniasklaidos galią ir žinodamas paslaptis, kodėl žmonės dalijasi įvairiais dalykais tokiose interneto svetainėse kaipYouTubeFacebook ir interneto dienoraščiuose, jūs galite  nekantrius pirkėjus pritraukti prie savo virtualių durų slenksčio – veltui!
Siekdamas, kad žmonės kalbėtų apie jus ir jūsų idėjas, privalote atsispirti potraukiui įkyriai reklamuoti savo produktus ir paslaugas. Sukurkite ką nors įdomaus, apie ką bus kalbama internete. Nesijaudinkite, nes kai išgarsėsite internete, žmonės stovės eilėje, norėdami sužinoti daugiau ir pirkti tai, ką siūlote.
Sėkmę atneša internete spausdinamos mintys, kuriomis žmonės nori dalytis. Čia nekalbame apie reklaminius triukus. Nekalbame apie mokėjimą agentūrai, kuri trukdytų kitiems. Kalbame apie pasaulinio šurmulio, galingiausios rinkodaros formos, pajungimą savo tikslams.

Davidas Meermanas Scottas yra įžymus interneto rinkodaros strategas, verslininkas, sakantis programines kalbas ir vedantis seminarus. Jis yra “Verslo žinių” išleistos knygos “Naujosios rinkodaros ir viešųjų ryšių taisyklės” autorius.

Iš anglų kalbos vertė Kęstutis Mickus

Kategorijos Leidiniai verslui
Pasidalinti įrašu
  • 57,220
EDUKACINIS UŽSIĖMIMAS VERBŪNŲ BIBLIOTEKOJE
SAVĘS PAŽINIMO IR TOBULĖJIMO LINK

Nėra komentarų