Naujausių tendencijų paieška : vaikantis paskutinį mados šauksmą / Peteris A. Glooras ir Scottas M. Cooperis ; [iš anglų kalbos vertė Vita Jankauskaitė]. – Vilnius : Verslo žinios, 2008 ([Vilnius] : Logotipas). – XVI, 224 p. : iliustr. ; 25 cm. – Orig. antr.: Coolhunting. – Virš. antr. ir aut. nenurodyti. – Bibliogr.: p. 213-220. – R-klė: p. 221-224. – Tiražas 1500 egz.. – ISBN 978-9955-460-71-8 (įr.)
Knyga „Naujausių tendencijų paieška“ – tai menas pastebėti idėją, iš kurios gims nauja populiari tendencija. Tai gebėjimas atrasti idėjos šaltinį – naujų tendencijų pradininkus, kurie originaliais pasiūlymais sudomina kitus. Juos radęs galite tikėtis pasirodysiant kažką novatoriško, nes madingos idėjos auga ir plinta greta tokių žmonių.
Ką bendro turi iPod‘as, MySpace, Facebook ir YouTube?. Visi jie pasirodė neseniai, visi jie buvo „karštos“ naujienos ir – o tai svarbiausia – visi jie laikomi taip vadinamais „must have“ (privalai turėti / naudotis) dalykais. Beveik visos kompanijos nuolatos ieško to „naujausio, karščiausio”, visų širdis pavergsiančio daikto, naujovės, kuri įeitų į istoriją, tačiau tik labai nedaugelis žino, kaip ją surasti. Ši knyga įsuka skaitytoją į patį ieškojimų sūkurį ir atskleidžia, kaip atpažinti naujovių pranašus, žmones, kurie paskleidžia visuotines naujas madas, kaip įžvelgti naujoves ir įstabias idėjas paversti nauja mada. Nemažai didelių įmonių, pavyzdžiui, Starbuck ir Procter & Gamble jau įsitikino tokių gebėjimų nauda.
Peteris Glooras (Kembridžo universitetas) įmonėse „UBS“, „PwC“ ir „Deloitte Consulting“ dvidešimt metų užėmė vadovaujančius postus. Šiuo metu Masačiusetso technikos universiteto Sloan vadybos mokykloje, Helsinkio technikos universitete ir Kelno universitete dėsto, vadovauja tyrimams ir rašo mokslinius straipsnius. Scottas Cooperis (Newtono universitetas), Masačiusetso technikos universiteto Sloan vadybos mokyklos mokslinis bendradarbis, kartu su technikos ir socialinių mokslų specialistais vykdo įvairiausius projektus. Yra daug parašęs apie inovacijas, verslo ekonomiką, architektūrą ir naujas žiniasklaidos priemones.
„Sugebėjimas nustatyti, kas madinga dabar ir ateityje, tapo verslo sėkmės sąlyga. Knygoje Naujausių tendencijų paieška autoriai metodiškai išdėsto, kaip surasti madingus produktus, paslaugas, žmones ir idėjas. Mano nuomone, ši knyga greitai išpopuliarės.“
Thomas H. Davenportas, nusipelnęs informacinių technologių ir vadybos profesorius, Babsono kolegija, knygos „Thinking for a Living“ autorius ir „The Attention Economy“
„Šioje madingoje knygoje Glooras su Cooperiu ne tik apibrėžia, ką vadiname „nauja mada“, bet ir moko, kaip surasti (ir net kurti) tai, kas yra madinga, ir galiausiai kaip tai daryti „madingai“ – dalinantis galia bei pabrėžiant suburto ir glaudžiai susijusio žmonių „spiečiaus” svarbą.“
Alpheusas Binghamas, „Innocentive, Ine“ steigėjas ir tarybos narys
„Įmonės “Procter & Gamble“ vadovai yra įsitikinę, kad naujovės gali gimti pačiose netikėčiausiose vietose, mes neatmetame už kompanijos sienų gimstančių idėjų ir gyvuojančių talentų. „Ryšių ir plėtros“ iniciatyva, kurios dėka nuolat kyla idėjos, vėliau peraugančios j vertingus naujus produktus, iš esmės lemia įmonės augimą. Panašiai Naujausių tendencijų paieška skaitytojams padės surasti novatorius ir naujoves bei pateiks patikrintą metodą, kaip tapti sėkmingais „naujausių tendencijų ieškotojais“.
Larry’is Hustonas, už naujovių diegimą atsakingas „Procter & Gamble“ viceprezidentas
Nėra komentarų